Home / پاکستان / کیا لیگ اسپنر شاداب خان عالمی کپ 2019ء کیلئے دستیاب ہیں؟

کیا لیگ اسپنر شاداب خان عالمی کپ 2019ء کیلئے دستیاب ہیں؟

پاکستان کرکٹ بورڈ کے ذرائع نے نوجوان لیگ اسپنر شاداب کو عالمی کپ 2019ء کیلئے فٹ قرار دے دیا ہے۔ شاداب  20 مئی کو قومی ٹیم میں شامل ہونے سے پہلے ڈاکٹر کینیڈی سے اپنی جسمانی صحت سے متعلق صلاح مشورہ کریں گے۔

بورڈ کے ایک پریس ریلیز کے مطابق شاداب افغانستان اور بنگلہ دیش کے خلاف وارم اپ میچ میں شامل ہو سکتے ہیں اگر وہ فٹ ہوگئے اور ٹیم کی انتظامیہ ان کی فٹنس پر مطمئن ہوئی۔

شاداب خان چونکہ آئی سی سی چیمپینئز ٹرافی جیسے اہم عالمی یونٹ میں شامل رہے ہیں اس لیے وہ عالمی کپ جیسے زبردست مقابلوں میں کامیابی کسی بھی کھلاڑی کیلئے کتنی اہمیت رکھتی ہے سے متعلق خوب واقف ہو سکتے ہیں۔

یاد رہے کہ شاداب ورلڈکپ کے دستے کا حصّہ تھے لیکن دورہ برطانیہ میں انہیں ٹیم کے ساتھ بھیجا نہیں گیا کیونکہ انہیں وائرل انفیکشن ہوگیا تھا جس کی تصدیق ان کے خون کے نمونوں سے بھی کر لی گئی تھی۔

برطانیہ میں منعقد ہونے والے عالمی کپ 2019ء کیلئے پاکستانی دستے کا اعلان 23 مئی تک کر دیا جائے گا۔ جس کے بعد اسکواڈ میں تبدیلی نہیں کی جاسکے گی اور ایسا صرف کسی تکنیکی وجہ سے ہی ممکن ہوگا اور کھلاڑی میڈیکل سرٹیفکیٹ کے بعد ہی دستے میں شمولیت اختیار کر سکیں گے۔

ذریعہ: ڈان نیوز

About ویب ڈیسک

Avatar

Check Also

کراچی میں دنیا کے سب سے بڑے کتب میلے کے انعقاد کا اعلان

بگ بیڈ وولف بک سیل کی جانب سے دنیا کی سب سے بڑی کتابوں کی …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے